VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

1 vecka kvar

Kategori: Jag o min vardag

Onsdag idag, vilket innebär att det är 1 vecka kvar tills man reser iväg..jäkla tjatande på mig...haha.

Blev en lång natt, såg klart Alias säsong 1 och gick sen på Förhäxad säsong 1, gillar alla dessa serier, kan se dom om och om igen. Likadant med Angel och Buffy ju.
I alla fall så somna jag runt 7-tiden i morse och var uppe redan vid 11 igen, lite sömn, men de är jag de. Sova kan man göra när man är gammal och pensionär..*L*.

Varit iväg och satt in pengar till reskassan som min resväns pappa ska växla till Euro åt oss.
Även varit och handlat lite till katten som ska bo hos mamma medan jag är borta.
Kommer och sakna henne riktigt mycke, känner det redan nu. Hon har ju aldrig varit utan mig under de 12 åren jag haft henne, bara någon enstaka natt om jag övernattat nånstans, men dom gångerna går och räkna på en hand.
Gillar inte att åka från djuren man har och inte lämna bort heller, för har man skaffat djur så ska man vara där för dom dygnet runt, tycker jag.


Nu är de full städning och fortsätta med och packa som gäller....



OBS: NÄR JAG ÄR IVÄG PÅ MIN RESA SÅ KOMMER BLOGGEN ATT VARA VILANDE DEN 21 APRIL TILL RUNT DEN 1 MAJ.




Det är längst upp till vänster som vi ska, "Platanias"





Kommentarer


Kommentera inlägget här: