VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

69 timmar kvar

Kategori: Jag o min vardag

Nu räknar man timmarna tills planet lyfter från Sturup till Kreta. Längtan är på topp nu :)

Somnade vid halv 5 i morse och vaknade vid 7.42, mindre kul kan jag säga.
Gick inte och somna om, så jag tog ut min cykel och stack ut och gjorde lite ärenden inför resan.
Har nu fått i mig frallor till frukost och tänkte lägga mig o titta på "Våra bästa år".
Kanske skulle se om jag kunde vila en runda med, ska ju vara vaken på natten eftersom de blir runt ett dygn vaken tid när vi påbörjar vår resa natten till torsdag kl:00.10

Fick igår veta att när vi landar på Sturup natten till den 29 april så står en bil och väntar och ska ta oss hela vägen hem. En sådan lättnad alltså, veta att man slipper vänta i typ 7 timmar på Sturup för att kunna ta en buss till tåget för att komma hem.

Och du som hade skickat mig ett sms i morse kl:06.35, tur du inte gjorde som du tänkte..*s*!!!

Tur är oxå att jag alltid sover med mobil på ljudlös.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: