VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron

Kategori: Jag o min vardag

Varit uppe en stund nu.
Idag blir de ut i de gråa regnvädret och fixa med pengar som ska växlas inför resan.
Hoppas det är varmare när vi kommer ner till Kreta än det är här just nu.
Tydligen inte så varmt där nu, men gör inget för jag gillar inte extrem värme.
Huvudsaken är att jag kan få bada i havet i massor, för det är nåt jag verkligen gillar.

Idag är det 8 dagar kvar tills vi ska åka, låt dagarna gå fort tack!!!

Även ringt mitt f d jobb ang mina papper som ska till a-kassan o då visa de sig att dom hade skickats till mig..hmm..inte fått några ju. Vet att postgången här strular mellan varven o man får annans post osv.
Så nu bad jag om att lämna mina papper till en anställd där som kan ge dessa till mig.
Börjar bli panik ju

Kommentarer


Kommentera inlägget här: