VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hade behövt mer än 4 timmar

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade vid 7 och försökte somna om, men nu har jag gett upp, de går helt enkelt inte, och ändå har jag bara sovit 4 timmar.
Tänkte att jag skulle dra igång med en städning om ett tag, så får man gjort lite nytta innan kvällen kommer.
Finns en del att välja på ikväll. Tacokväll hos en fin vän, fest hos en granne eller ett besök som kan bli himla nice.
Vad väljer man? Min fina vän förstår mig om jag väljer besöket, de vet jag. För vi har inga krav på varann och är som vi är och accepterar varandra för detta. Just därför kommer vi att ha så kul när vi snart åker utomlands.

Sen måste jag bege mig till systembolaget oxå och köpa hem vin, blir såklart de nya jag provade i onsdags "Untouched", ett farligt gott vin.
Men inte så lockande eftersom vi har full storm här.

Hoppas att min baddräkt kommer snart och passet så vi kan åka iväg när som. Hade varit så perfekt att åka i början på nästa vecka.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: