VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur trevligt som helst

Kategori: Jag o min vardag

Började dricka lite vin tidigt igår i väntan på mitt besök, som ju kom lite sent vid 21-tiden. Men det gjorde inte så mycke. Blev trevligt i alla fall, mycke och prata om.
Blev inte så sen natt som jag trodde det skulle så jag kom upp vid 10-tiden idag.

Har sorterat i mina garderober för att se vad för kläder jag kan ta med mig på resan, det är ju sol o värme som jag ska till, så då gäller det att inte ha för varma kläder med sig.
Tog minsann några timmar och kolla igenom o ändå är jag inte färdig, så det känns som att jag började i rätt tid.

Har nu ätit midda, gott och riktigt mätt blev jag, så de får bli sängen o en ny film jag hittat.
Såklart en skräckis



Stekt kycklingfilé, kokt potatis och blomkål, egen champinjonsås
Blev över, så jag känner att jag får ha samma midda imorgon.
Hatar att kasta mat, brukar frysa in om där blir över, men väljer nog inte det denna gången.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: