VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Snart är ännu en helg slut

Kategori: Jag o min vardag

Blev då fest i fredags i alla fall, trevlig sådan, vilka som var där går jag inte in på.
Hamnade på krogen och..wow..där var säkert 30 pers, sensation..haha. Mindre kul som vanligt.
Ringde en vän och gick hem till henne och drack lite vin och satt och snackade.
Kom hem vid halv 4 tiden på lördags morgonen.

Igår lördag så tog jag de riktigt lugnt fast att jag inte var bakis och aldrig blir.
Såg filmen "Vanishing on 7th street", skum film med skumt slut.
Vid 20-tiden kom en vän med "förmåner"..haha..nädå, vi satt faktiskt bara o pratade till runt midnatt, alltmänt trevligt faktiskt. Hade han kommit lite tidigare hade jag korkat upp vinflaskan hade hade med sig, men kände att det inte var lönt eftersom han var tvungen och bege sig hem för upp och jobba imorgon.
Så den sparar jag till ett annat tillfälle, kanske nästa helg, vem vet.

Idag är det söndag och jag ska väl städa lite gissar jag. Eller sparar jag det till imorgon då jag ändå ska vara hemma och tvätta.

Så summan av detta är att det varit en hel ok helg med trevliga människor.

Så trött på folk som snackar bakom ryggen på andra och sen ändå umgås med dessa.
Men tyvärr kommer det alltid och vara så, fast att man som äkta vän inte gör så.
Bättre och säga till personerna vad man tycker, det gör jag i alla lägen oavsett vad, för är dom mina vänner så tar dom mig för den jag är för de gör jag med dom.
Och än så länge verkar det inte vara nåt problem att jag gör det mot dom i alla fall




Kommentarer


Kommentera inlägget här: