VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Torsdag igen om en vecka

Kategori: Jag o min vardag

Idag om en vecka har vi landat på Kreta och börjat vår semester, ska bli så härligt.
Längtar riktigt mycke kan jag säga.

Lyckades somna vid 3-tiden inatt och kom upp i lagom tid.
Börjat lägga ner kläder och annat i resväskan för att se så allt får plats. Hoppas verkligen
att jag inte står där på flygplatsen sen och har en vikt på över 20 kg.
Fast sommarkläder väger ju inte så mycke, så de ska inte vara någon fara tycker jag.
Men man vet aldrig...

Idag har jag inga planer alls. Får se vad dagen har att erbjuda.

Har i alla fall ringt mitt f d jobb igen, 4e gången nu och fick svaret att jag skulle få alla papper med sista lönekuvertet imorgon. Hoppas verkligen att jag får det och att det blir rätt denna gången, annars får jag ju skicka facket på dom.
Tänk att det ska vara så svårt att skriva ut sånt, är ju 2 veckor sen jag sluta där nu.
Men där har aldrig varit ordning och reda med något överhuvudtaget.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: