VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

8 timmar iväg

Kategori: Kläder

Skulle ta tåget kl. 8.10 i morse men det var 15 min sent pga något strömavbrott tidigare på morgonen.
Så när jag kom till sjukhuset var jag 10 min sen där, men det gick bra ändå.
Ortopeden Johanna undersökte länge och noga och hon sa att det läker bra i ledbanden, fast finns knappt några muskler kvar pga de 6 veckorna på kryckor, men de ska jag nu träna upp hos sjukgymnasten. Får tyvärr inte simma alls på några månader. Jag som ahde tänkt börja med detta.
Sen är det så att menisken har fått sig en rejäl törn och kan ta månader innan den är ok, plus ska hålla stenkoll och vara försiktig så inget lossnar där för då blir det operation. Så nu gäller det att vara försiktig och hålla tummarna för det bästa.



Sjukhuset



Ån vid resecentrum




Var och letade efter en slagborr på Claes Ohlson, men kostade ju 1000kr, så de får allt vänta. Hoppas på att hitta någon som har så jag kan sätta upp mina nya hyllor...

Sen gick vi och tog en fika på ett mysigt fik, en baguette med en supergod currykyckling.
Mamma och jag delade en för dom var ju så stora, men billigt var det, 20kr/person för den.



Sen gick vi vidare i olika affärer och som vanligt inga tröjor och byxor för mig. Tröjor är såna där tantakläder som jag kallar dom..haha..men det är bara för det inte är min stil.
Men på Cubus hitta jag tag 3 plagg, betala för 2, så det gjorde jag.
2 st joggingbyxor, ett par vita och ett par gråa, oxå mammas lila...100kr paret, billigt.
Plus hitta en t-shirt för 29kr, tog den bara för att den kan vara bra och ha som myströja hemma.




Har varit kanonväder hela dagen med sol och värme, skönt när man åker iväg så hela dagen.
Nu bir det lite sysslor i hemmet så jag får ordning här, ja mer ordning.

Ja jag vet, jag städar alltid..haha....får höra det alltid..."är det de enda du gör"..haha.
Nä, inte bara, men gillar ordning och reda




Kommentarer


Kommentera inlägget här: