VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Alla njuter nog nu

Kategori: Jag o min vardag

Ännu en solig och varm dag, gissar att de flesta är nöjda nu över det fina vädret vi haft i flera dagar. Fast trist för de som avslutat sin semester och inte fick så fint väder då ju.
Mig kvittar vädret, klagar aldrig och gillar ju som sagt vinter och snö bättre.

Torsdag och idag blir det städa av, så man slipper ha det hängande över sig när det är helg.
Ska även baka 2 bröd till, tänkte göra det i formar denna gången så bröden blir högre. Om det blir avlång eller en sån där rund form med hål i mitten ja de får jag se ikväll när det är dags.

Just de ja, hittat en ny serie jag började kolla på inatt "Warehouse 13", den känns lite sådär hittills. men allt övernaturligt gillar jag. Så tror denna oxå går hem hos mig.
I och med detta så somna jag runt 5 i morse och uppe idag igen vid 10-tiden.

Snart dags för frukost tror jag, måste ju vara vaken några timmar innan jag kan få i mig nån mat överhuvudtaget.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: