VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blir nog det sista för idag

Kategori: Jag o min vardag

Varit ute och rastat kryckorna och det gick bra. Gick lite mer med tyngd på det onda benet idag, så man fick gå väldigt sakta. Måste ju känna efter hur det läker.

Varit och inhandlat lite god dricka, 2 st av de där farliga "Untouched" blev det.




Oxå blev det ju en runda på ica och köpa lite av varje, bland annat dill så jag kan göra räkmackor. Börjar bli en vana nu när det är helg, men så förbannat gott ju :P

Hämtade även ut paketet med mina nya datakomponenter, så nu ska de byggas dator när Kim blivit frisk. Ska bli skoj




Har dessutom blivit bjuden på lite fest, så de verkar som jag ska iväg ikväll. Var ju hemma förra helgen, så idag kan jag väl vara värd mitt goa favorit vin tycker jag. Eller vad säger ni?

Så...om inget annat så hörs vi imorgon.
Önskar er alla en trevlig fredag







Kommentarer


Kommentera inlägget här: