VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bojkottat sedan 2007

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron!!!

Somnade med huvudvärk inatt och vaknar med det, mindre kul. Detta har pågått i ca 2 veckor nu. Kanske skulle gå till läkaren och kolla upp detta eftersom vi har ärftligt med högt blodtryck i släkten.
Kanske synen med, även om jag kan se allt på olika avstånd, men man vet aldrig.

Idag börjar den årliga karnevalen här och jag ska inte dit. Det tar typ 3 min och gå runt, sen har man sett allt. 5-6 karuseller, ett öltält med icke kända uppträdande, 10 lottstånd.
Ja så litet är det faktiskt.
Har inte varit där sedan 2007. Pengarna man hade lagt där om man gått både idag och imorgon känner jag att jag kan ha till annat.
Men däremot så hade det nog varit kul att åka till Bjuvs festivalen imorgon och kolla på Noice, ett barndomsband för mig ju, fast inte han sångaren Öhrn för han är den nya i gruppen ju och kom till under 2000-talet.
Får se imorgon vad jag känner för och om nån mer vill bojkotta karnevalen här hemma för att åka till Bjuv istället. Blir nog inte det lättast att dra nån från här, inbitna med att gå på vår karneval som dom är.

Nu blir de frukost och "Våra bästa år"....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: