VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med att utmana ödet

Kategori: Jag o min vardag

Och det är precis vad jag alldeles nyss gjort, kan ju säga att jag är rätt skakig i kroppen.
I alla fall så har vi en gårdsbutik där jag bor, så jag haltade ner där utan kryckor,
tog sin tid men de gick, envis som jag är.
Kommer absolut inte att bli en vana eftersom knäet viker sig rätt vad det är
utan att man märker det.
Så denna gången hade jag tur, men kanske inte nästa.
Och vill ju inte göra mer skada än nytta.

Men måste ju prova mig fram för att veta hur pass knäet läker.
Jag haltar ju runt inomhus i min lägenhet utan kryckor, visserligen bara några metrar åt gången, men ändå.
Det måste ju räknas som lite träning som gör nytta tycker jag. Och ortopedläkaren sa att det inte var farligt att göra så inomhus.
Men den största risken är ju det där med att knäet ger vika och då kan jag trilla och göra mig ännu mer illa i knäet.
Ledbandet är ju så pass trasigt, fast lite måste det ju ha läkt ändå, på fredag är det ju 4 veckor sedan jag skadade det.

Tur att min promenad sluta väl i alla fall, hemma igen utan nån ny olycka.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: