VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen är här

Kategori: Jag o min vardag

Var tog denna veckan vägen, helgen är redan här. Den har bara rusat iväg. Och jag har fortfarande inte varit ute sen förra tisdagen. Men gör inte så mycke, bättre jag blir frisk i mitt onda knä.
Men idag ska i alla fall ut, alldeles snart faktiskt. Ska möta min kära mamma på stationen och sen ska vi göra lite ärenden.
Bland annat hämta mitt paket ju, spännande

Skönt med en dag befriad från sol och värme, har tydligen regnat inatt, sånt där vårregn som gör de kvavt och klibbigt.

Just nu sitter jag bara och väntar på att vaktmästaren ska komma och byta ut min blandare till duschen, vilket han skulle gjort nu i 2 månader, så får väl se om han kommer som han sa när jag prata med honom via balkongen vid 10-tiden.

Så vi hörs när jag kommit hem igen




Kommentarer


Kommentera inlägget här: