VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hoppas på imorgon

Kategori: Jag o min vardag

Blev inget med nya datorn idag, Alex var trött efter jobbet så han bad om att få ändra till imorgon.
Såklart att det går bra. Så imorgon hoppas lilla jag på det bästa.

Blev inen avancerad midda idag, köpte 5 findusrätter idag på Ica för 99kr, så åt en sådan, Porterbiff hette den med potatisklyftor, nötbiffar, grönsaker och portersås, riktigt god faktiskt.
Köpte dessa rätter som bra att ha hemma när man inte hinner med att göra mat, som idag då ifall kvällen med datorn skulle bli lång.
Men imorgon ska jag kocka lite, inte gjort nåt avancerat på ett tag nu ju.

Nu tänker jag göra kväll och krypa ner under täcket och kolla tv, film eller någong serie tills jag somnar.

Ska förresten ut och cykla lite imorgon med, kul när man inte kunnat göra detta på 6 veckor.

Så kära läsare...vi hörs imorgon...Natti natti






Kommentarer


Kommentera inlägget här: