VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Idag blir nog som igår

Kategori: Jag o min vardag

Tror inte jag orkar med bloggande och datorn idag heller.
Känner mig helt trött och sliten av all denna huvudvärk, dock är de lite lugnare för stunden.
Misstänker att jag kanske har öroninflammation eller nåt med bihålorna kanske.
Hade penicillin hemma som jag började med igår och det brukar ju kännas om de jälper inom 1-2 dygn, så är jag inte bättre till fredag morgon så ringer jag vårdcentralen.
3 veckor med all denna smärtan mer eller mindre dygnet runt börjar bli för mycke.
Så får ta mig i kragen och söka hjälp.
Jag är ju så kass på sånt, jag går in i det sista.
Som den gången jag gick i 2 år med huvudvärk så gott som varje dag och då visa de sig att det vara alla mina visdomständer som bråkade på en och samma gång, de växte snett bakåt under tankkött och var nästan framme vid skelettet och skavde.
Så bara 2 veckor efter detta konstaterande fick jag åka på en stor omfattande operation där de tog bort alla fyra, komplikationer uppstod redan dagen efter jag kommit hem där det var risk för mitt liv, men är ändå glad att jag gjorde denna operation, den slutade ju lyckligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: