VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ingen bra natt alls

Kategori: Jag o min vardag

Nu är man uppe efter att sett favvoserien "Våra bästa år"..hihi!!

Har inte alls haft en bra natt, vaknat runt varannan timme av olika drömmar, fattar inte hur man kan drömma så konstigt, plus att drömma en ny dröm varje gång man somnar om. Kan nog räkna till 4 olika, fast kan dock inte återberätta dessa.
Har ju hänt förr att jag drabbats av samma.
Den sista var obehagligast, så är glad att jag vaknade mitt när det var som värst.

Nåväl, nog om det... Vad händer idag? Har ingen aning, inga planer alls.
Men såklart ska jag städa som vanligt, för det gör jag väl inte varje dag..haha..eller?!?!

Hade rätt ont i knäet inatt när jag la mig och känner va det idag oxå, var ju mycke gående idag. Lite träningsvärk med i det onda benet. Funderar lite på en promenad, men får se senare hur det blir med det och hur det känns i det onda/värken.

Började läsa Blondinbellas bok igår med, inte kommit så långt, men den känns verkligen som lite av en "manual" för unga tjejer/tonåringar. Hoppas att många får nytta av den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: