VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Jobbigt värre

Kategori: Tankarna flödar

Har en granne vägg i vägg, en kille. Vet att han är missbrukare. Och där är trafik alla tider på dygnet. massa väsen, smällande med dörrar, dom skriker och gapar. ja säg vad dom inte gör. Hållt på i säkert 3 månader nu och blir bara värre och värre.

Sen en utländsk familj ovanpå som har massa barn som inte är väluppfostrade precis. Allt möjligt skit kastar dom in på min balkong. Sen leker dom och har sig sena kvällar och nätter så det låter som elefanter. Och de vuxna pratar så högt så man kan nästan tro att dom sitter i mitt eget vardagsrum.
Inte nog med det, för barnen leker dessutom i trapphuset, varit ute och sagt till dom ett antal gånger. Även sagt till föräldrarna om allt, men de verkar inte bry sig.

Just nu pågår ett väldigt högljutt bråk hos grannen vägg i vägg, riktigt obehagligt. Vet vem tjejen är, det hörs så tydligt och hon är riktigt galen så man vill ju inte knacka på och säga till dom att dämpa sig.
Man hör hur de kastar saker omkring som går sönder, typ klirrande glas och smällande med dörrar.

Ska man behöva flytta när man bott här i 8 år och haft lugn och ro de mesta av dessa åren.
Jag tycker inte det, så ska försöka få tag på husägaren imorgon som får ta tag i detta.
Nu får det minsann vara nog.

Tur jag är arbetslös och inte har tidiga mornar att tänka på. Annars hade jag ju inte fått mycke sömn kan jag säga.

Hoppas det blir lugnt snart i alla fall




Kommentarer


Kommentera inlägget här: