VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite att skratta åt såhär en lördag

Kategori: Tankarna flödar

En arab står på balkongen och skakar ur en matta.
Då frågar en förbipasserande:
Vad händer Abdullah, startar den inte?




En färgad man som skulle på akupunktur, första gången. Han hade svår huvudvärk.
Doktorn var stressad och glömde kvar en nål. Den satt nästan mitt på huvudet.
När den färgade mannen satt på bussen på väg hem var det en gammal gumma som satt och stirrade på honom hela tiden.
Till slut fick han nog och sa:
- Har du aldrig sett en neger förr eller?!!
- Åjo, svarade gumman... men aldrig en radiostyrd...




Vad får man om man korsar PMS med GPS?

En förbannad kärring som hittar dig överallt!




Det var två bilar som krockade och i den ena
bilen satt två bögar.Den ene av bögarna sprang fram till den andre
bilen och frågade hur det gick.
-”Kyss mig i röven” sa föraren.
Bögensprang till sin bil med armar och händer viftandes som bara
stjärtgossar kanoch sa gladlynt upphetsad
– ”HAN VILL GÖRA UPP I GODO”!!!




En flintskallig man tar upp en blind hora.
När han kryper ner mellan låren för att kyssa musen, fingrar hon på hans kala huvud och säger:
- Den där kör du in jääääävligt sakta du



Kommentarer


Kommentera inlägget här: