VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite mer än 2 timmar

Kategori: Jag o min vardag

Precis när jag skulle bege mig ut med mamsen så ringer telefonen och det är fina Larisa som jag jobbat tillsammans med i ca 1 år. Så himla go tjej. Hon ska komma förbi en runda i helgen.

Nu har jag i alla fall varit ute och handlat, först var vi på Ica och sedan vidare till Netto.
Hitta mycke billigt, bl a; fryst lax för 49kr o jag köpte 2 pkt, är ju såna där med 4 portioner i varje, sen blev de ju kattmat och Smulans fredagsgodis, funlight saft för den är billig och man behöver knappt ta nåt för att vattnet ska smaksättas, jag är ju inte så förtjust i rent vatten.
Köpte ägg, skagenröra, potatis och annat smått o gått som är mindre viktigt, eller hur..haha

De regnade en del hela tiden, men klarade och ta oss rätt bra mellan skurarna för att inte bli så blöta. Mötte lite folk oxå som man känner och bytte lite ord med. Alltid trevligt.

Och nu har jag verkligen ställt til med en väldig röra här hemma och MÅSTE städa, verkligen alltså.
Fast hade nån annan sett mitt hem som känner mig hade dom bara sagt..."var är den röran"...
"du städar ju alltid"...haha..jo om jag erkänner så har dom nog rätt, men gillar ju att ha rent och snyggt runt omkring mig.


Så nu ska jag ta tag i "min röra"...hörs senare




Kommentarer


Kommentera inlägget här: