VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mååååååååååndag

Kategori: Jag o min vardag

Usch vilken natt jag haft, kunde först inte somna pga en granne som smällde mer dörren stup i kvarten, spring och prat i trappan, sen dunsande och smällande inne från den lägenheten.
När jag väl somnade strax innan 3 så vaknar jag igen efter ca 30 min av en mardröm om en hund som attackerade mig och jag skrek men folk omkring nonchade mig.
När jag vaknar så ser jag dessutom 2 personer i mitt sovrum, tänder lampan och vips var dom borta. Vad var detta, nån som går igen hos mig, alltså andar/spöken. Kändes verkligen som det.
Nu är det ju så att jag tror på sånt här, men det kändes riktigt obehagligt så jag somna med lampan tänd lite senare.
Har sett dessa personer ett antal gånger de senaste veckorna när jag vaknat till på natten.



Blev inget Väla idag, vi väntar till imorgon. Var tvungen upp på Netto och ha lite viktiga varor och sånt där.
Så imorgon tvättar vi på förmiddan och sen tar vi tåget efter midda och går loss med våra pengar :)
Ja om man nu hittar något man vill ha..hoppas på byxor.


Min datakille Kim ringde från sjukhuset, inlagd igen pga en kollapsad lunga, han börja prata om min nya dator och mena på att jag är så duktig så de klarar jag själv, oxå kunde jag ringa honom och få hjälp via telefon. Så vem vet, jag kanske ger mig på att bygga den ikväll. Är ju nyfiken på hur bra den är, spännande med nya saker som alltid.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: