VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Massa härlig mat och bakverk

Kategori: Jag o min vardag

Fastnade verkligen framför tv:n sen kl: 19.
Först var det Leila bakar, sen kom Tinas sommarkök och efter det blev det Leila i Frankrike.
Och nu är de Jamie Oliwer på tv.
Och gissa om jag blev sugen på att baka i massor och hitta på nya recept.
Tror jag ska göra en paj imorgon, fast en matpaj då ju. Ska ju till Netto och köpa billig lax imorgon.


Tittade ut på himlen och den är verkligen helskum, tog ett kort så ni kan få se





Det vita överst i bilden är mitt balkongtak,
ville inte gå dit ut för där är helt vått efter allt regnande idag.
Men visst är himlen skum.
Det sägs ju att när det är röd/rosa himmel på kvällen så får kommande dag fint väder.
Så ska bli roligt och se om detta stämmer,
vad jag märkt så stämmer det oftast.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: