VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Massa smått och gott och roligt

Kategori: Jag o min vardag

Då var man hemma igen efter en dag på IKEA, hittade mycke bra och fyndade billigt. Fast det är ju något man alltid gör där, vilket är bra tycker jag, och nog många andra oxå.

Här kommer då de mesta av vad jag köpte:



Denna köpte jag till min lilla katt Smulan som hon kan ha på datorbordet, hon ligger ju alltid där när jag sitter vid datorn, den är tjock och mjuk och hon gilla den direkt.



2-pack stekjärn för 59kr, 6 st lila glas för 9kr/st, en skål för 9kr



En 2 meter hög hylla till alla mina dvd filmer, får se om jag monterar den idag




Samlar ju på kramdjur, så 3 råttor fick det bli.



En stor (ikea) och en liten (jysk) kudde, och 4 små handdukar för 3kr/st



Oxå var jag inom Ica och hämtade ut mitt bokpaket på 3 böcker för 99kr, kommmer 2 st senare som är restnoterade.


Ja det var det hela, fast köpte ju värmeljus, vanliga ljus, disktrasor, toaborste. Och även 3  svarat hyllplan som ska upp på väggarna med konsoller, men det tar jag kort på vid ett senare tillfälle då dessa kommit upp i vardagsrummet.

Nu är man lite mer fattig igen..haha...smällar man får ta :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: