VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min lördag

Kategori: Jag o min vardag

Idag får ni ursäkta mig för att jag inte är så flitig,
men jag bara känner för att göra just ingenting idag.
Och det är just vad jag gör.
Sitter lite vid datorn ibland, kolla filmer och serier,
äter lite gott ibland och så.
Återkommer imorgon igen...
Såna här dagar är tillåtna för alla tycker jag

Dessutom så small det till i ledbanden i knävecket igår när jag stod i hallen och tog på mig skor, jag skrek rakt ut och det gjorde så ont att jag trodde jag skulle svimma.
Får nog kontakta ortopeden och be om en tid tidigare än den inbokade den 23 augusti. För detta är skumt, ska ju inte bli värre när något ska läka.
Så jag har ganska så ont i hela mitt knä idag, ja de värker till och med ner till foten och upp till ryggen.

Önskar er alla en trevlig lördag





Kommentarer


Kommentera inlägget här: