VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Skulle kunna äta fisk varje dag

Kategori: Jag o min vardag

Då har jag fixat middan och magen är mätt och belåten.
Ugnsbakad fisk med en vit champinjonsås blev det.
Detta är en rätt som mamma hittade på när jag var litet barn.
Och jag har alltid gillat den.
Recept för er nyfikna finns i min matblogg


http://mariesrecept.blogg.se






Glömde berätta en sak innan då när jag var och köpte mjölk.

Mötte polackerna som sätter nya fönster här i husen och tydligen ska dom komma och fixa det sista hos mig imorgon. Laga murbruket som de spräckte, plus sätta plåt. Så sen ska de väl förhoppningsvis inte dra in här mer, för blir det dragigt blir det ju en kall vinter och det tänker jag inte acceptera.

Nu en dusch och sedan tv i några timmar...True Talent och Efterlyst (Golnytt som jag kalla det).


Tur att jag inte städat klart än med tanke på att hantverkarna ska komma imorgon och då smutsas det ju alltid ner en del.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: