VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad säger man om denna dagen?

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade upp till att det är ännu en solig som ser ut att bli riktigt varm. Har sommaren kommit för att stanna augusti ut tro. Kan ju hoppas så jag oxå får uppleva lite utav den.
Vill verkligen lägga kryckorna nu och ge mig ut på äventyr, som det var planerat när ajg köpte sommarkortet. En förlust känns det som.
Fast har 3 resor på gång innan den 15e som ska kunna gå trots kryckorna och då kommer jag och överstiga det som kortet kostade i alla fall. Alltid något ju.

Vad händer då hemma hos mig idag? Tja, har inte funderat på det så mycke än. Tar det som det kommer. Det är ju typiskt jag de; "att ta dagen som den kommer och agera därefter"!!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: