VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var tar alla vägen?

Kategori: Jag o min vardag

Sovit riktigt dåligt inatt och känner mig inte alls riktigt på alerten. Sk snart iväg och möta mamma vid tåget, hon har varit hos sin mamma i några dagar. Så vi tänkte upp till Netto en runda och se om där är nåt man behöver. Reklambladet visar på en del billiga fynd.

Måndag igen och inga planer så här långt. Men var fasen tar alla dagarna vägen, tiden går bara fortare och fortare. och sommaren är helt klart över. Man känner att hösten är på ingående även om det inte är så låga grader.
Inte mig emot, längtar ju efter snö och gillar när det blir mörkt tidigt på kvällarna, de inger något mysigt på nåt sätt som jag inte kan förklara i ord. men ni som tycker som jag förstår nog hur jag menar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: