VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vill mycke men inte kan!!!

Kategori: Tankarna flödar

Tagit min dagliga kvällsdusch nu, skurat kattlådan och hällt i massa ny sand, minst 2 dm. Har ju inte en vanlig liten kattlåda utan en sån där hög rymlig vit back som man köper styckad gris i typ.
Och nu känner jag att jag bara vill pyssla runt med mer här hemma.
Vilket är så himla typiskt när man inte kan pga måste upp tidigt imorgon.
Så nu tänker jag att jag ju kan fortsätta imorgon, men då har man väl tappat all den energi och lust man fått upp på hög varv just nu. Hoppas inte.

I alla fall bär det av till Kristianstad imorgon. Hoppas att någon affär där har byxor till mig, ja som är i min smak. Har inte alltför mycke tur när det gäller sånt eftersom jag trivs i cargobyxor, jeans slutade jag använda för runt 7-8 år sedan, trivs inte alls i de.

Förresten glömt och berätta om den där nya gräddglassen jag köpte förra veckan med smak av vanlilj och nogger, kan ju verkligen rekommendera den, riktigt god, man vill bara ha mer och mer. Och nu är den lixom slut. Får ta och köpa hem mer när där är plats i frysen.
Min frys är ju alltid smockfull med middagar,
grönsaker, räkor, bröd, pålägg m m.

Nu ska jag göra det sista innan jag bäddar ner mig för natten, ja med tv:n såklart.

Sov gott alla så hörs vi imorgon!!!!!!!!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: