VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

82 timmar

Kategori: Tankarna flödar

Ja de tär så många timmar som det är kvar av 2011. Välkomnar sedan 2012 och hoppas på att det blir någon snö.

Började kolla ny serie inatt "Grimm", riktigt bra. Så ni som gillar Supernatural och sånt, bör absolut se denna.

Vaknade 8 i morse efter 3 timmar sömn. Smulan var hungrig och fick mat, sen bäddade vi ner oss i sängen igen med tv. Började känna mig trött efter "Våra bästa år" så jag somnade en timme, och nu känner jag mig inte alls kry. Nyser och är ganska matt i kroppen, pratat med mamma och hon har blivit jätte förkyld under natten. Kanske är det samma jag ska åka på, hoppas inte. Har ju de sista gångerna haft en konstig form av förkylningar som gårr över på 36 timmar. Tur kan man väl kalla det. Brukar annars vara förkyld ca en gång i kvartalet, nu minns jag inte när jag var det sist.


Förresten..hur ser era nyårsplaner ut???

Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska, har lite och välja på. Visserligen går det att göra 2-3 av förslagen under samma kväll. Men ja, jag vet inte, får fundera



Kommentarer


Kommentera inlägget här: