VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Årets julklapp

Kategori: Tankarna flödar

Matkassen är tydligen årets julklapp. Och det förstår jag inte riktigt. Finns ju så mycke annat som kunde blivit det. Att ge bort mat i julklapp är helt ok, men då tänker jag mer på annat såsom kanske ett presentkort på Ica eller någon annan affär. Eller om man vill ge bort mat man gjort, t ex inlagd sill eller något i konservburkar som man vet att en person gillar. En jul så gav jag min mamma "Bullens korv" som finns just på konservburk, var mest som en skoj klapp. Men hon blev glad och tyckte det var kul. Ett år gav jag bort ett kort jag gjort själv där det stod att jag bjöd mamma och hennes dåvarande sambo på midda på kinarestaurangen som fanns här innan.
Så det där med mat finns det så mycke mer att ge av än en sådan där förbeställd matkasse.





Eller vad säger ni, skulle ni vilja få en matkasse i julklapp????







Kommentarer


Kommentera inlägget här: