VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

ca 55 timmar kvar.....

Kategori: Tankarna flödar

........och jag har fortfarande inte bestämt mig än för vad jag ska göra på nyår. Just nu känns det som att jag bara vill bädda ner mig i sängen den dagen med katten och massa filmer och gott att äta. Känner inte alls det där fest suget som man brukar ha. Kan det vara för att snön saknas och att det är plusgrader varje dag, iigår hade vi 10 grader varmt. inte normalt i december, fast i Skåne är det ju alltid varmare på vintern. Eller så kan det vara för att jag festat så mycke detta året och känner att jag behöver en paus. Jodå paus ska det bli under hela januari och februari hade jag tänkt, hoppas jag kan hålla det oxå så det inte dyker upp nåt som jag absolut inte kan motstå eller missa..haha..ja hni vet hur det är. Lev för dagen och fånga den på bästa möjliga sätt, det är jag det.

Ja ja, får väl se på lördag hur jag gör.....*suck*



Köpte förresten denna boken idag, endast 39 kr, skitrolig läsning, kommit 1/3 del, och där är verkligen mycke som stämmer in på mig. Nästan skrämmande mycke.





Men sen är jag ju så att säga en häxa och född med "gåvan". Kan mycke med tarot, kristaller och mycke annat som man inte berättar hej vilt för allt och alla.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: