VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Det här med facebook

Kategori: Tankarna flödar

Majoriteten har väl en facebook profil gissar jag. Jag har haft min i några år nu och funderar på att lägga ner den. Börjar bli trött på att alla bara beklagar sig där över småsaker och alla massutskick med att man ska "klicka på gilla knappen" hit och dit. Jag kallar sådant för bekräftelsebegär. Mindre kul att se dagligen från många. Och det går ju inte att undgå det lixom. Jo genom att ta bort dessa vänner, men ja då blir det ju inte många vänner kvar på listan..haha.

Vet att det finns många som tycker som jag. Så får helt enkelt se hur jag gör. Har de senaste 2 veckorna knappt varit där, varit inne och spelat mina spel; farmville, Bubble witch saga och smurfarna. Men grannarna där hjälper ju mig och då får man ju såklart hjälpa tillbaka.

Och vill sen mina vänner ha tag på mig så finns ju både mobilen, de vet var jag bor plus man har en mail, och det går lika bra tycker jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: