VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Flit och gott

Kategori: Dagens midda

Varit lite flitig nu under eftermiddagen med att ta fram den lilla plastgranen och 2 julabockar. Strökit gardiner till köket och hängt upp. Och pysslat med lite mer julpynt här och var. Man kommer ju på efterhand vad mer man vill göra.





Oxå har jag fixat midda och ätit. Invigde mina nya köksmöbler som jag haft en månad nu. Men tänkte det kunde vara kul att äta midda där nån gång, blir ju alltid vid tv:n annars. Tror de flesta som bor ensam gör som jag faktiskt.

Nåväl, det blev; stekt skinksnitzel, pastarör, min egen svampsås och grönsaker.




Ska ta kort på lite av varje där det är julpyntat här hemma så ni får se de sen. Låter väl bra? Tycker i alla fall jag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: