VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte missa snyggingen ju

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade 06.45. Satte på TV:n på femman, "vakna med the voice" var det där ju. Sällan ajg ser, men tog mig tid och titta idag. Snygge Björken är ju nåt man kan dräggla över en stund..haha. Precis min typ av kille. Tatuerad, rakad/snagg skalle, och de där ögonen..*slurp*.

Matade sedan katten och tog cykeln ner till gymmet och tränade i ca 2 timmar. Usch och fy att cykla hem i ösregn, skönt och komma hem efter det och bara droppa alla kläder man har på sig mitt i hallen. Tog mig en dusch och kröp sen ner under täcket i värmen en stund och kollade "Grey's Anatomy"..haha..vad annars lixom. Och där råkade jag somna en halvtimme, men riktigt gott faktiskt.

Och nu ska jag arbeta lite med datorn och papper som måste gås igenom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: