VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte som planerat

Kategori: Tankarna flödar

Vaknade kl: 8 i morse, och då var de full storm med ösregn så jag valde att bli hemma från träningen. Mindre bra och kul och gå ut då ju. Tänk om man blåser iväg i mörkret, usch hemsk tanke. Blev lite frukost och sen mys i sängen med tv och Smulan (katten). Fixade lite papper som kommit på efterkälke tack vare julen och allt runt omkring. Så nu är man ikapp med detta.

Nu skiner solen och de blåser inte fullt så mycke. Men att ta sig till träningen nu är som förgjort, vid denna tiden är där smockat med folk och man får vänta länge mellan övningarna och det tänker jag inte utsätta mig för och bli kall och så mellan de olika passen. Så hoppas på bättre lycka imorgon bitti.

Idag är det även dags att sammanställa alla sökta jobb så jag kan ringa Af kundtjänst och meddela vad jag sökt, om man inte gör detta så kan man bli avstängd från sin a-kassa och det vill man ju inte.


Så vad händer då mer idag? Jo trodde ju att jag skulle få sms om att kunna hämta mina skor på posten. Men tror inte det blir så. Stod 1-2 arbetsdagar i mailet, och paketet gick iväg igår, så imorgon är dom nog här istället. Så nyfiken nu ju.


Annars har jag inget planerat alls idag. Kanske lite städning och så, sen får jag se. är ju väldigt spontan när det gäller att hitta på saker och ting, och gillar inte alls att planera.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: