VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kilona ökar vs rasar

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade kl: 06.16, hade satt klockan på 07.00, men varför somna om den stunden. Nä jag gick upp och gjorde mig klar och cyklade ner till gymmet och körde där i ca 80 min intensivt. Hade en pratstund oxå med min PS, och ska nu öka på kilona på träningsredskapen. Kul att man ökar kilona där medans kroppen minskar i vikt och omvandlas till muskler. Man känner sig riktigt stark ju...haha
Härlig känsla att träna på morgonen. När man kommit hem och fått i sig lite mat och en dusch så känner man riktigt hur energin flödar.

Just ja, fy för i morse när jag cyklade iväg. Helt mörkt och glashalt, såg ännu mer nä jag cyklade hem hur halt det var för då var det ju ljust. Så imorgon får det nog bli en promenad ner dit. Är inte alls sugen på att köra och ramla med mitt kassa knä.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: