VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kvällsgott med tv

Kategori: Jag o min vardag

Kollat CSI på femman och ätit lite gott till det. Kokt ägg och räkor.
Och nu äntligen fått mig en dusch, varit på väg flera gånger men så har jag fastnat i olika saker här i hemmet, vill ju få ordning och bli klar nån gång. Så nu får jag ta resten imorgon efter jag varit och tränat känns det som.




Lite suddig bild. Har upptäckt att min digitalkamera ger sådan bilder ibland sedan en tid tillbaka. Kanske skulle se över den, ändå haft den i 2-3 år ju. Kan det vara så att det är dags och köpa en ny. I så fall ska jag köpa en som ger svart/vita bilder oxå. Den jag har ska tydligen göra det, men där finns absolut ingen sådan funktion i menyn, skumt...
Det är en Olympus FE-20 ifall nån läsare har en likadan och kanske vet de här med svart/vita bilder. Kan ju hoppas...

Nä, nu säger jag godnatt till allt vad datavärlden heter, så hörs vi imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: