VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mindre i köket

Kategori: Dagens midda

Nyss ätit midda i köket, precis som igår. Börjar bli en vana det här. En vana som resulterar i att jag inte orkar mina portioner längre, fick ju kasta lite pasta och grönsaker igår och samma hände idag.

Tror man äter och äter de man har på tallriken när man sitter vid tv:n för att man blir så inne i programmet att man glömmer man är mätt..haha...vad tror ni, som jag kanske???


Idag blev det svampsås gen, fick ju över från igår och finns ingen plats i frysen. Fyllde ju på med kycklingfilé idag, hela 2 kg. Tillbaka till såsen, hade till den stekt skinkgrytbitar, bandspagetti/tagliatelle, brysselkål och morot





Köpte även 6-pack julmust, så nu har jag 9 liter i mitt skafferi som jag ska snåla med så den varar riktigt länge. Magen har börjat säga ifrån oxå, så tänkte få den lugn innan det är massa god mat till jul. Den vill man ju kunna vräka i sig utan problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: