VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Oväntat är uppskattat

Kategori: Jag o min vardag

Vaknade ca 06.45 idag och gjorde mig klar för ut i regnet och cykla till gymmet. Blev närmare 2 timmar där, sååå skönt.
På vägen hem så ringer min mobil och det är en gammal vän som jag inte träffat på riktigt länge eftersom han inte bor där jag bor längre. Så vi bestämde att han skulle komma förbki.
Hem och fick en dusch och strax efter kom han och jag överraskade med att ha gjort räkmackor till oss, en uppskattad fika kan jag säga. Tyvärr så glömde jag ta kort mitt uppe i allt att vi var så glada att ses och hade så mycke att prata om. Och nu för en liten stund sedan så körde han hem.
Vi bestämde att jag skulle ta tåget till honom en helg efter allt med julen är över och gå ut i Helsingborg eller ta en tura.

Så idag har varit kanon alltså. Han körde även mig och mamma upp till Netto och jag fick hem en ny 6-pack 1,5 liters julmust.


Snart dags att påbörja middan känns det som.


Ställde mig på vågen idag, vilket jag inte gjort på en vecka och den visade -3 kg, men de går jag upp till jul igen..haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: