VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Ursäkta men satt fast

Kategori: Jag o min vardag

Ursäkta att jag inte bloggat i helgen, men fick tag på serien "Grey's Anatomy" och började titta på den i lördags och sen var jag fast. Så jag har kört maraton på den i helgen. Och igår upptäckte jag att de är på säsong 8 på TV. Oj, vad har jag ställt till med..haha. Kan ju inte sluta titta, men har i alla fall säsong 1-4 hemma nu




Hade dock en paus igår på ett par timmar då mamsen bjöd på midda, det blev revben, potatis och sås och grönsaker. Gott som faen, har inte ätit sås och potatis på jag vet inte när.



Och dumma serien gjorde ju så att jag inte blev klar med min städning i helgen, så den får jag försöka bli klar med idag..haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: