VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Extra & förmåner

Kategori: Jag o min vardag

Igår kväll en timme innan jag skulle sluta jobba, alltså vid 17-tiden, kom f d chefen och gav mig en ny uppgift jag skulle göra.
Och det visade sig att det skulle vara klart i helgen. Så jag erbjöd mig då att jobba lördag(idag).
Och vi skulle vara två då så jag fick ringa en vän o valde då min vän Sabina.
Så idag har vi varit o jobbat kl: 10.00-14.30 och f d chefen bjöd oss på midda på San Angelo, jag tog en kebabtallrik, o den portionen räckte lätt till 2 personer så jag fick tyvärr lämna lite för jag blev så mätt.
Sen innan vi gick hem så fick vi varsen väska som vi tillverkar på jobbet.
En snygg lila, tog till o med från en pall som jag monterat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: