VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Andra dagen av 365

Kategori: Jag o min vardag

Idag är de då andra dagen på de nya året 2011. Ska detta året gå lika fort som 2010?!
Hoppas inte...Eller det är ju så att 2010 gick fort för mig pga att det hände så mycke. Och det gillas ju när det gör.

Mitt lilla "spel" jag satte igång förra året i juli månad gick rakt dit jag ville. Inga elakheter med det här spelet, men kände bara att det var rätt att göra detta pga olika anledningar.
Ni som känner mig på hemmaplan vet idag vad spelet gick ut på.
Alla dessa vänner har verkligen visat att jag kan lite på dom pga att de inte kläckt ur sig nåt avslöjande alls. Men finns dock en som jag hoppas öppnar munnen om en sak för det hade suttit mitt i prick..hehe. Vet att den personen väntar på rätt tillfälle.

Tack till alla dessa vänner som vet vem dom är.
Men det gick dit jag ville o det är det jag är glad för:)
Man ska inte jävlas med mig...haha..nädå, så illa är de inte.

Nu ska jag börja tvätta o städa, så får vi se hur många timmer det går åt till detta idag.

Hörs kanske senare

Har lite nyårsbilder oxå jag tänkt lägga ut, lyckats fånga fina raketer på bild

Kommentarer


Kommentera inlägget här: