VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Arbetstidsförkortning

Kategori: Jag o min vardag

Denna veckan jobbar jag kl:14-23 med ledig på fredag pga det är en klämdag.
Igår fick vi veta att det är arbetstidsförkortning som gäller imorgon, vilket innebär att jag slutar kl:18 o inte kl:23.
Passar bra med lite långledigt, hela 4 dagar. Ska ju bl a städa ut julen o de lär ta sin lilla tid.

Även möte på jobbet idag direkt när jag kommer dit. Undrar vad det kommer o handla om. Lika spännande varje gång. Men det roliga är att alla bara sitter tysta o säger inte ett ord.
Varför?? Undrar jag med!!!

Just de ja..idag har det även varit solförmörkelse..ja en partiell sådan som inträffar några ggr om året.
Gick dock inte att se där jag bor pga dåligt väder.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: