VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dagen efter dagen före

Kategori: Jag o min vardag

Idag hade det kunnat vara dagen efter, men det är det inte. Jag var snäll igår och var hemma, inget festande alls. Och så ska det vara ett tag framöver nu. Varken vill eller känner för att festa.

Idag töar det, tyvärr...*snyft*..bara inte all snö töar bort nu på några dagar. Har ju hört att vår vargavinter är över. Kan det vara så att våren kommer tidigt i år. Hört om vårfåglar som sitter och kvittrar sin vårsång. Lite galet. Men låter ändå mysigt.
Visst är det härligt med vår, men vill ändå ha snö några månader till faktiskt.

Lördag och för en gångs skull går min långledighet sakta. Har inte blivit klar med min storstädning än, blir lätt så när man fastnar i annat som är lite mer intressant och roligt. Men nytt försök idag.

Ska väl iväg en runda till Ica oxå, planerat att baka idag eller imorgon, imorgon ska jag även bjuda mamsen på middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: