VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag med invigning

Kategori: Jag o min vardag

Såja nu är min förmiddagsvecka slut och jag är ledig till måndag kl:14, ska faktiskt bli skönt även om veckan rusat iväg som vanligt.
Känns absolut inte som en 5 dagars arbetsvecka, snarare som en 3 dagars.

Var på Ica idag och har nu under en vecka handlat mat och annat för 1550kr. Ligger ju alltid långt före när det gäller allt i matväg, hygien osv. Hamstrar när olika är billigt, så rätt vad det är en månad så behöver man knappt köpa nåt alls nästan.
Just nu är kyl, frys och skafferi proppfulla, får inte plast mycke mer kan jag säga.
Detta gäller även mina 2 badrumsskåp. Dock inget smink eftersom jag i storts ett aldrig använder sådant, ej heller krämer osv.
Har på min höjd en svart kajal o en svart mascara.

Ikväll har jag invigt min fritös som jag fick av mamsen i julklapp. Så gott det blev o orörligt mätt blev jag oxå..haha!!
Funderar på att ge mig på vårrullar imorgon.

Nu blir de filmkväll tills jag somnar. Många timmar gissar jag....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: