VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fyndat gott

Kategori: Jag o min vardag

Då var man hemma igen efter en runda på Netto.
Fyndade rejält idag känner jag....Julskinka för 20kr/kg så jag slog till med en på nästan 3 kg, gott som pålägg. Oxå blev de en bal toapper, 800 gram skalade räkor för 39kr. Sen lite mer smått o gott, som spagetti, olika sorters drickor, gillar ju inte kranvatten precis.
Handlade tungt så de var tur man hade en snäll vän som kom o plocka upp mamma o mig med alla varorna.

Nu blir de att fortsätta med storstädningen..hoppas, hoppas jag blir klar idag. Annars har jag ju 2 dagar till på mig.
Bakningen får nog vänta till imorgon, fick inte tag i kokos på Netto. Ok, har en gårdsbutik i mitt hus så kanske kollar där senare, eller får de bli en sväng till Ica imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: