VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Go'morron

Kategori: Jag o min vardag

Nästan nyss kommit ur sängen. Somna inte förrän vid 6-tiden i morse. Kollar serien Buffy o vampyrerna på dvd, finns ju 7 säsonger och fastnade i säsong 3. Har sett den här serien så många gånger att jag tappat räkningen, men den är ju så bra.

Idag blir de storstäda klart. Men först ska mamma o jag gå till Netto o handla lite. En vän ska hämta upp oss där när vi är klara pga tungt o bära hem. Snällt
Vi får ju inte ut våra cyklar ur vårt cykelförråd eftersom dörren frusit så den blivit sned, går att öppna den typ 2 dm. Trist...

Jaha fredag idag ja...men jag ska vara hemma o ha en vit helg. Mätt på att festa för tillfället.
Funderar på om jag ska göra tacos ikväll till "Let's Dance". Kul program att titta på faktiskt.



Detta foto är taget från min balkong

Kommentarer


Kommentera inlägget här: