VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

I Spit On Your Grave

Kategori: Filmtips

Såg en riktigt bra film igår, den grep en ända in i märg och ben och man kände hur illa man mådde för hur killarna behandlade tjejen, men hon fick sin råa hämnd och det gjorde att de obehagliga som hände henne försvann lixom.

Vill man inte se hela pga att man är känslig vad gäller våldtäkt och förnedring så behöver man inte kolla mer än ca 15 min in i filmen o sen spola förbi fram till ca 50-55 min av filmen, tills då hämnden börjar.
Bara ett tips detta....


HANDLING:

En ung författare reser bort från stressen i storstan för lugnet i en stuga nära en liten by där hon hoppas finna inspiration till sin nästa bok. Men några lokala bybor gillar inte hennes närvaro och beslutar sig för att lära henne en läxa. De bryter sig in i hennes stuga för att skrämma henne, men det hela urartar rätt fort och förvandlas istället till timmar av förnedring, våldtäkt och tortyr. Dock begår de misstaget att inte döda henne... för nu är hon ute efter hämnd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: