VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Inte min dag idag

Kategori: Jag o min vardag

Idag hade jag gärna legat kvar i sängen exakt hela dagen och bara kollat på film eller dvd serier.
Knappt sovit inatt och känner mig riktigt mör i hela kroppen.
Kan vara pga det jag fick göra på jobbet igår, gjorde det trots att jag har svinont i min rygg, ischiasen och bulan som är där är inte och leka med just nu.
Men som den fighter jag är så finns det i stort sett inget som stoppar mig.
Så, såklart ska jag och jobba idag kl:14-23.

Snön töar här för var dag som går. Nu gör det inget om allt går bort för det är inget roligt med gammal snö som dessutom blivit förstörd av allt regn. Nä bort med allt och hit med massa nytt!!

Nu blir det till att fixa middan jag ska ha med till jobbet och lite annat


Kommentarer


Kommentera inlägget här: