VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Knappt 2 timmar till midnatt

Kategori: Jag o min vardag

Lördagen går mot sitt slut och söndag imorgon, men ack så skönt och veta att jag kan vara uppe efter midnatt imorgon med. Varannan vecka gillar jag söndagar skarpt.

Har varit en lugn lördag, städat och röjt lite här. Tagit det allmänt lugnt. Skönt och få göra efter en hård arbetsvecka. Och särskilt nu när jag går med de onda i ryggen, bulan/knutan har inte minsakt alls, utan den är som en halv pingisboll fortfarande. Hoppas den försvinner om inte en alltför lång framtid.
Inget vidare att ha de så i mitt yrke.

Blev en saftig midda med potatisgratäng, ungsbakad lax och en sallad



Nu ska jag återgå till sovrummet och krypa ner under täcket och kolla "Smallville" och snyggingen Justin Hartley.
Han skulle man haft här nu..hehe


Sov gott alla läsare, så hörs vi imorgon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: