VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mitt där jag står

Kategori: Jag o min vardag

Alltid när jag kommer hem från jobbet så får jag ju snöra upp mina kängor. Och fullt påpälsad som man är så vill man ju bli av med detta innan man påbörjar kängorna. Så jag bara kastar av mig allt där jag står. Mössa, vantar, extra tröja/träningsjacka, mp3 spelare, ryggsäck o nycklar.
Och så här kan de då se ut. Ja de gjorde det nu ikväll för ett tag sen när jag kom hem.




Just nu håller jag på med middan o är halvvägs. Superjobbigt när man är sådär jättehungring ju. Är van att äta midda vid halv 6 när jag jobbar eftermidda, men idag blev det inte så pga slutade tidigare eftersom vi har arbetstidsförkortning.
I alla fall blir de kycklingben, kokt potatis, blomkål och min egen champinjonsås(ja jag vet, har de ofta, men de är ju så gott)!!

Ska avnjuta den till Våra bästa år som jag spelar in dagligen. Och sen blir de en varm dusch o antagligen en runda i sängen med min lilla katt Smulan o mysa lite till en film känns det som.
Eller så drar kanske datorn mig på andra hållet till sig..haha...den har en förmåga att förstöra mina planer titt som tätt, någon som känner igen detta???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: